Zásady poskytovania služieb

Zásady poskytovania služieb pre účty nových zákazníkov alebo pre nových kupujúcich

Vzhľadom na riziká, ktoré predstavujú podvodníci pri používaní ukradnutých kariet, niekedy budeme musieť vykonať dodatočné kontroly vášho účtu a transakcie, kým vám bude služba doručená. Vo všeobecnosti budú vykonané v priebehu niekoľkých minút, ak bude vaša objednávka prijatá počas pracovného dňa, ale nie dlhšie ako jeden pracovný deň.

To, žiaľ, znamená, že pri prvej objednávke nedostanete plne automatické nastavenie žiadnej služby – aj keď by tieto služby boli bežne poskytované automaticky.

Ak existujú nejaké nejasnosti o vašej totožnosti, môžeme požiadať o kópiu niektorého štátom vydaného preukazu totožnosti s fotografiou. V prípade, že nedokážeme definitívne overiť vašu identitu, budeme musieť vašu objednávku, žiaľ, odmietnuť.

Ospravedlňujeme sa za všetky nepríjemnosti, ktoré môžu tieto pravidlá spôsobiť, ale keďže v tomto odvetví sa zvykne zisťovať, že zločinci s ukradnutými kartami odosielajú spam, spúšťajú útoky alebo inak spôsobujú problémy so službami v priebehu niekoľkých minút od získania účtu. Tieto kontroly podvodov chránia nielen nás, ale aj našich existujúcich zákazníkov pred účinkami nezákonnej činnosti. Sme hrdí na to, že sme od implementácie tejto politiky zabránili podvodníkom v našej sieti a našim zákazníkom sa to vypláca z hľadiska stability služieb.

Po prijatí vášho účtu a objednávky a poskytnutí vašej prvej objednávky budú všetky ďalšie objednávky automaticky spracované podľa štandardných pravidiel doručenia, ak sú podporované. Určité produkty budú stále vyžadovať manuálne poskytovanie, ale sú jasne uvedené v popise produktu.

Štandardné pravidlá poskytovania služieb

eServer sa zaväzuje dodať zakúpené a zaplatené služby bez zbytočného odkladu, s výnimkou situácií, keď existujú externé okolnosti, ktoré sú mimo našej kontroly a ovplyvňujú dodanie služby. Množstvo našich služieb je poskytovaných automaticky a budú dodané okamžite (s výnimkou nových zákazníkov, ako je uvedené vyššie).

Typické dodacie lehoty pre služby, ktoré nie sú poskytované automaticky po prijatí celej platby, sú uvedené nižšie:

  • Webový hosting – 1 minúta až 24 hodín
  • Hostovanie VPS – 5 minút až 24 hodín
  • Registrácia názvu domény – 1 minúta až 72 hodín v závislosti od TLD
  • Skladom vyhradené servery – 1 až 48 hodín
  • Vyhradené servery „Vlastné zostavenie“ alebo „Vypredané“ – viac ako 2 dni
  • Prenájom kolokácie / Server Rack – 1 hodina až 10 dní

Upozorňujeme, že toto sú len pokyny. Ak požadujete konkrétnejší časový harmonogram pre objednanú službu alebo vaša služba nie je uvedená v zozname, opýtajte sa svojho určeného správcu účtu alebo obchodného zástupcu.

Oddelenie zákazníckej podpory eServera môžete kontaktovať prostredníctvom "Kontakt" na webovej stránke eServera.

Zmena

Tento dokument sa môže z času na čas zmeniť. Vaše ďalšie používanie našich služieb po vykonaní zmien sa považuje za prijatie týchto zmien. eServer vám odporúča pravidelne kontrolovať túto stránku, aby ste zistili, či boli implementované nejaké zmeny.

Ak máte akékoľvek otázky alebo návrhy týkajúce sa zásad eServera, neváhajte nás kontaktovať e-mailom alebo odošlite lístok podpory.

Tento dokument bol naposledy aktualizovaný 23. mája 2022.

  • policy, terms, legal
  • 0 Užívateľom pomohlo
Bola táto odpoveď nápomocná?

Súvisiace články

General Terms & Conditions

These General Terms & Conditions apply to all offers, quotations and subsequent agreements...

Privacy Policy

Your privacy is important to eServer s.r.o. (hereinafter “eServer”). eServer is therefore pleased...

Refund Policy

Cancellations Should you choose to cancel before any service has been provisioned, and before...

Powered by WHMCompleteSolution